Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.