Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over KoffiebekerDirect.nl

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect.nl levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100