Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.