Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!