Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over BEARLifestyle.nl

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle.nl. BEARLifestyle.nl biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear (voorheen Bear Design) aan. Bear is een Hollands product dat al bijna 30 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Bij BEARLifestyle.nl vind je niet alleen mooie tassen en portemonnees van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle.nl vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop www.bearlifestyle.nl óf kom langs in een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.