Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over PrimeLine

PrimeLine is geen nieuwe naam. Klanten kiezen al sinds 1996 voor ons en sluiten een Doorlopend krediet of een Persoonlijke lening af zonder poespas. Wij vinden het belangrijk dat een lening past bij de persoonlijke en financiële situatie. Zowel tijdens het afsluiten, als ook in de toekomst. Zo kan men altijd contact met ons opnemen als de persoonlijke situatie wijzigt. Wij kijken graag samen met de klant of de lening nog verantwoord is en zoeken naar een oplossing als dat niet het geval is. Daarom werkt PrimeLine volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland (VFN).