Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Diamtelecom

Diamtelecom is de webshop waar je de beste kwaliteit telefoons, tablet- en telefoonaccessoires, telefoon onderdelen en draagbare items kan verkrijgen voor de scherpste prijzen in Europa, een razend snelle bezorging en een uitmuntende klant vriendelijkheid. Wij verkopen alle denkbare accessoires van alle merken en modellen, daarbij willen wij altijd innoveren en onze klanten nog beter van dienst zijn, daarom werken wij samen met Kiyoh en vragen wij u om uw persoonlijke ervaring met Diamtelecom te beoordelen en om een review te schrijven. Deze beoordelingen en reviews zijn ook na te lezen op onze klanten pagina.