Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Alprovi Sportenspelvoordieren

Samen sporten en spelen Wandelen, joggen, zwemmen, frisbeeën, dansen, agility, hoopers... de mogelijkheden om samen met jouw dier te sporten en spelen zijn oneindig. Het zorgt voor veel plezier, is gezond en versterkt de onderlinge band. Om het nog leuker te maken, hebben wij allerlei sport- en spelmaterialen voor jou verzameld. Deze zijn uitvoerig getest en voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Een greep uit ons assortiment • Materialen voor agility • Balansmaterialen • Materialen voor hoopers • Materialen voor behendigheid • Grote en kleine gymballen • Foamblokken • Leuke spelmaterialen Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats. Wij leveren materialen van verschillende A-merken, zoals: Gymnic, Togu, FitPaws, Flexiness, Mooffz en nog veel meer. Ga je mee sporten en spelen? Neem een kijkje in onze webshop - www.sportenspelvoordieren.nl - en volg ons via social media voor leuke acties, handige tips, inspiratie...