Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: info@caveldesign.com Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com