Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.