Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.