Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kappershandel

Kappershandel.nl is dé online kappersgroothandel voor al uw kappersbenodigdheden, pedicureproducten en beautyproducten! Wij zijn gevestigd in Almere maar leveren in héél Nederland en België. U vindt hier plusminus 10.000 professionele kappersproducten en kappersmaterialen waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is. U kunt een account aanmaken waarna uw prijs zichtbaar wordt. Wij helpen u graag! Onze medewerkers hebben stuk voor stuk praktijkervaring in de kappers- en beautybranche. Heeft u vragen of wilt u persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar! Team Kappershandel: Sonja, Tycho, Brenda, Tony, Marieke.