Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over TheRoundSquare.com

TheRoundSquare.com is een zaak gericht op kleur in het interieur. Wij kennen als geen ander de kracht van kleur. Kleuren zijn niet alleen van invloed op de sfeer in een ruimte, maar ook – en misschien nog wel belangrijker – op je gevoel, humeur en energielevel. Het is daarom prioriteit om kleur aan je leven te geven op de manier die bij jou past. Wij laten je zien hoe kleuren deuren openen. The Round Square is dé verf- en behangspecialist met binnen- en buitenverf, krijtverf, kalkverf en designbehang van gerenommeerde merken. Je vindt ons aan de Goudsesingel 58 in hartje Rotterdam. Onze merken zijn: Arte Asteré Au Fil des couleurs Christian Lacroix Cole & Son Designers Guild Dutch Wall Coverings Elitis Farrow & Ball Harlequin Jean Paul Gaultier Jim Thompson Wallpapers Kirby Design Mark Alexander LeLievre Les Dominotiers Little Greene Majvillan Matthew Williamson Missoni Home Moooi Morris & Co Nobilis Omexco Osborne & Little Paint and Paper Library Ralph Lauren Wallpapers Unlimited Originals Verder hebben wij de volgende merken de gordijn- en meubelstoffen in ons assortiment: Cole & Son Morris & Co Liberty fabrics