Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Outdoor Outfitter

Wij zijn een klein bedrijf gespecialiseerd in het avontuurlijk en historisch (buiten)koken en is ontstaan uit een passie voor eten en koken. Maar dan wel op een natuurlijke -soms wat klassieke- manier. In 1985 is Willem ter Steeg, alias Grijzebeer, het bedrijf gestart. Zijn voorliefde voor het koken op houtvuur met gietijzer en het benutten van hele ingrediënten heeft er voor gezorgd dat zijn levensfilosofie heeft geleid tot het boek ‘Oerkoken, terug naar de vuurplaats’. Door overname van Outdoor Outfitter door Buitenkok Michel Disveld in 2015 heeft het bedrijf zich uit kunnen breiden. Samen met Willem en Charles de Louw heeft ons Team meer mogelijkheden tot het geven van meerdere Workshops. Het gepassioneerde Team heeft samen meer als 60 jaar ervaring in het Buitenkoken.