Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.