Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Beoordeel uw verblijf met Voordeeluitjes.nl

Binnen een periode van 30 dagen kunt u niet met hetzelfde e-mailadres meerdere reviews achterlaten. Mocht u dus al eerder in de afgelopen 30 dagen een review hebben achtergelaten, kunt u nu een review invullen met een ander e-mail adres.

Persoonlijke gegevens

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!