Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ovenwinkel

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. In de webshop vindt u een leuk aanbod aan ovens en andere kooktoestellen met bijbehorende accessoires. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd met gratis retour. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Thuiswinkel Waarborg Certificaat waardoor u in een veilige en klantvriendelijke winkelomgeving shopt. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp