Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ovenwinkel.com

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. Zowel in de winkel, als in de webshop vindt u een leuk aanbod aan pizza ovens, diverse kooktoestellen met bijbehorende accessoires en een selectie kookwinkelartikelen. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Webshop Keurmerk waardoor u verzekerd bent van een veilige en betrouwbare winkelervaring. Wilt u meer uitleg of heeft u specifieke vragen, stel deze dan gerust. Ben je in de buurt van Waalwijk, loop dan eens binnen in de winkel en u krijgt van mij persoonlijk advies. Wij zijn gevestigd in het winkelgebied in het centrum van Waalwijk. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp