Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ovenwinkel.com

Ik heet je van harte welkom op Ovenwinkel.com. In de webshop vind je een geselecteerd aanbod aan pizza ovens, diverse kooktoestellen met bijbehorende accessoires en een ruime collectie kookartikelen. Als klant sta je bij mij altijd centraal en streef ik er naar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo biedt de Ovenwinkel je na aankoop 30 dagen bedenktijd en denk ik met je mee in geval van vragen of klachten. De Ovenwinkel is gecertificeerd en beschikt over het Webshop Keurmerk waardoor je verzekert bent van een veilige en betrouwbare winkelervaring. Wil je meer uitleg of heb je specifieke vragen, stel deze dan gerust. Wil je bepaalde producten eerst fysiek bekijken, breng dan een bezoek aan de showroom alwaar je van mij persoonlijk advies zult krijgen. Neem wel vooraf contact op om een bezoekafspraak te maken. Ik verwelkom je graag op Ovenwinkel.com, de culinaire belevingswinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp