Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Heeft uw pakketje vertraging? Laat het ons weten en wij lossen het op, maar beoordeel ons alstublieft niet met een klacht over de vervoerder. Alvast bedankt voor uw begrip en redelijkheid.

Persoonlijke gegevens

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.