Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Fascia Shop

Fascia Shop en Songbird Massagewachs is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting! --------------------------------------------------------------------------------- Die treibenden Kräfte hinter Songbird Massagewachs Deutschland sind David Jansen und Joris van Hulten, beide Massage- und Physiotherapeuten. Wir haben Fascia Shop vor sechs Jahren gegründet, weil wir qualitativ hochwertige und dennoch erschwingliche Produkte für myofasziale Behandlungen auf den niederländischen Markt bringen wollten. Im Laufe der Jahre kamen Massage- und Faszienlöseprodukte von Songbird Naturals auf uns zu. Unserer Meinung nach stellt dieses englische Unternehmen wunderschöne Produkte her, die wir selbst häufig und mit großer Zufriedenheit in unserer täglichen Praxis verwenden. Wir arbeiten stets daran, die Erwartungen unserer Kunden zu übertreffen!