Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Pennenboer

Wil je gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vind je een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die je bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van jouw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt doordat je het assortiment kunt filteren: in no time vind je het perfecte geschenk. Wanneer je deze bestelt ontvang je een gratis digitale proefdruk en pas na jouw akkoord gaan de geschenken in productie. De reviews die op deze pagina staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.