Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut en is inmiddels DE nieuwe standaard in de wereld van fysieke training! Geboren vanuit passie en inmiddels uitgegroeid tot een 'begrip' in de wereld van training, revalidatie, voeding & supplementen, en alles wat met een gezond menselijk fysiek te maken heeft. Jarenlang wereldwijd opgedane kennis bij diverse experts en een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Ned. Korps Mariniers vormen de basis van het Overload Certification Program. Vanwege de ongekende resultaten die dankzij deze kennis en ervaring werden behaald bij o.a. (top)sporters ontstond het idee om een uniek opleidingsinstituut op te zetten. En met groot succes! Het niveau van het Overload opleidingstraject is nog nergens binnen de grenzen van Europa te vinden. Daarnaast biedt de uitleg over- en de ontwikkeling van hoogwaardige FundamentalsTM supplementen veel duidelijkheid voor de consument. Om te beginnen staat niet de prijs maar de kwaliteit en herkomst van de ingrediënten voorop. In samenwerking met een eigen biochemicus wordt het gehele productieproces -vanaf de grondstof sourcing tot aan het eindproduct- aangestuurd en gecontroleerd. Hierdoor kunnen wij continu garant staan voor de kwaliteit en zuiverheid. Om die reden wordt er ook vrijwel alleen maar samengewerkt met Nederlandse producenten die behoren tot de top van Europa en worden alle gebruikte grondstoffen gecontroleerd door de meest vooraanstaande laboratoria. Nederlandse producenten weten tevens exact welke stoffen wel en niet zijn toegestaan. Verder monitoren wij voortdurend de werking van onze FundamentalsTM supplementen en kunnen wij, vanwege de 'korte lijntjes', op ieder gewenst moment aanpassingen doorvoeren in de samenstelling. Dit alles geschiedt volgens de laatste inzichten en technologieën, om maximale resultaten te kunnen waarborgen.