Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een toonaangevend CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut, bekend als dé nieuwe standaard in fysieke training. Geboren uit passie, heeft Overload zich ontwikkeld tot een begrip in training, revalidatie, voeding en supplementen. Met een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Nederlands Korps Mariniers en jarenlange wereldwijde ervaring, vormt dit de basis van het Overload Certification Program. De unieke resultaten bij (top)sporters leidden tot de oprichting van Overload, dat nu een opleidingsniveau biedt dat nergens in Europa te evenaren is. Ook onze hoogwaardige FundamentalsTM supplementen staan bekend om hun kwaliteit en transparantie. Samen met een biochemicus controleren wij het hele productieproces, van grondstof tot eindproduct, met uitsluitend Nederlandse producenten van topkwaliteit. Onze supplementen worden getest door vooraanstaande laboratoria en we passen samenstellingen continu aan voor optimale resultaten, volgens de nieuwste inzichten en technologieën.