Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid