Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Van Zeeland Watertechniek - Pvc-handel.nl

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.