Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.