Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.