Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.