Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Max&Luna

Bij Max&Luna vind je alles om het leukste baasje te zijn! Van de beste hondenkussens en manden, het sterkste hondenspeelgoed en de leukste cadeaus voor jouw hond of opgroeiende pup. Maar ook gezonde kattenvoeding, de leukste speeltjes, mooie krabmeubels, design kattenbakken en zachte kattenmanden om heerlijk in weg te kruipen. Kortom alles voor jouw hond en/of kat! Heb je een vraag over een product? Heb je advies nodig over de maatvoering, wil je weten welk speelgoed het beste is voor het gedrag van jouw huisdier of twijfel je over de juiste hondenmand? Max&Luna staat altijd voor je klaar! Mail ons via [email protected] en onze medewerkers geven graag advies zodat je de juiste keuze kunt maken. Wanneer je ingeschreven staat voor de Max&Luna nieuwsbrief ontvang je regelmatig onze mailing vol inspiratie, nieuwe productinformatie en acties. Geef bij het inschrijven aan of je een hond, kat of beide hebt, zodat we jou zo relevant mogelijke informatie kunnen sturen.