Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.