Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over HoutPlaza

Wat wij doen HoutPlaza de blokhutten en veranda specialist! HoutPlaza is een jong en snel groeiend bedrijf. Wij verkopen met veel enthousiasme en vakkennis kwalitatief goede tuinmaterialen tegen zeer scherpe prijzen. HoutPlaza is gevestigd in Lelystad aan de hoofdweg van het industrieterrein Noordersluis en heeft een showterrein van 4500 vierkante meter en een nieuwe binnen showroom van 600 m2. Wij bieden een groot assortiment aan tuinproducten voor in uw tuin of uw woning aan. Wij zijn gespecialiseerd in het verkopen van: blokhutten en tuinhuisjes, veranda’s en terrasoverkappingen, tuinhout, houtplaten, chalets, carports en garages, prielen, tuinmeubelen, zonwering, rolluiken, speeltoestellen, hot-tubs, binnen en buitensauna’s, hekwerken en nog veel meer. HoutPlaza blokhuttendorp Op het terrein is een zogenaamd blokhuttendorp van 25 showmodellen gebouwd. We verkopen meer dan zeshonderd modellen. Van blank hout tot geïmpregneerd en van extreem groot met een verdieping en een veranda tot berging voor tuingereedschap. Goedkoopste veranda’s van de Benelux. Al jaren lang is HoutPlaza de goedkoopste leverancier van veranda’s en terrasoverkappingen in de Benelux. Facebook acties Wij staan bekend om onze super acties en delen deze ook op onze Facebook pagina. Deel, like en Win, maak iedere keer weer kans op gratis tuinproducten van HoutPlaza. Goede prijs-kwaliteitverhouding HoutPlaza staat bekend om zijn goede kwaliteit en super lage prijzen. De snelle groei van HoutPlaza laat zien dat de mensen tevreden zijn met de goede service en prijs kwaliteit verhouding. Hoogwaardige afwerking van onze producten zorgt ervoor dat u jaren lang kunt genieten van een HoutPlaza tuinproduct. Alle onze houten producten zijn FSC gekeurd. Snelle levertijden HoutPlaza heeft goede relaties met fabrieken en leveranciers. Daarnaast hebben wij de meeste producten op voorraad liggen waardoor wij snel kunnen uitleveren. Bovendien importeren we een groot deel van onze producten zelf. Montage t