Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.