Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over De-Slaapfabriek

De-Slaapfabriek is een sterk groeiend internetconcern met een ruim assortiment aan slaapartikelen. Zeker ook voor afwijkende maten boxsprings, matrassen en toppers kun je bij ons terecht. Trotse eigenaren van campers, caravans en boten kiezen al jaren voor matrassen op maat van De-Slaapfabriek die in Nederland worden geproduceerd. Ons werkgebied is hoofdzakelijk Nederland en België, maar steeds meer consumenten en zakelijke klanten weten ons uit de omringende Europese landen te vinden. Nieuwsgierig geworden? We helpen je graag verder! De unieke voordelen van De-Slaapfabriek: - Sterk in extra grote breedtematen en lengtematen; - Levering van alle denkbare afwijkende maten; - Maatwerk wordt in Nederland geproduceerd; - Gratis levering in Nederland; - Gratis montage in Nederland van complete 2-persoons boxsprings; - Laagste prijsgarantie; - 150 Dagen omruilgarantie