Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Adobike is per 1 augustus Superfietsen!

Na 12 jaar met trots de naam Ado Bike te hebben gehad, stappen we nu over naar de succesformule van Superfietsen.nl! Voor jou verandert er eigenlijk niks. We blijven gewoon de beste service verlenen zoals je van ons gewend bent. Alle fietsenwinkels blijven open met dezelfde tijden en locaties. We krijgen er zelfs een locatie in Rotterdam bij! We hebben natuurlijk goed gekeken naar Superfietsen om te kijken of dit wel bij ons past. Een goede indicatie voor ons zijn dan ook de reviews. Deze zijn namelijk door echte klanten geplaatst na een ervaring met Superfietsen. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat ze gemiddeld op een 8,9 staan met meer dan 2000 reviews! Verder is de bereikbaarheid net zo goed en de responstijd net zo snel als wij voor onszelf gesteld hebben. Zo weten we zeker dat Superfietsen.nl een nog groter succes gaat worden samen met Ado Bike!