Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Via Google
Via Marktplaats
Via een papieren advertentie
Naar aanleiding van een bezoek in winkel
Gehoord van een bekende

Persoonlijke gegevens

Over De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!