Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers. Tevens verkopen wij bijpassende hoofdbalusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!