Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!