Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. TV’s en accessoires Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of info@kijoo.nl. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!