Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Digiloods

Digiloods Bij de Digiloods werken we enkel met refurbished Desktops PC's, tenzij anders staat aangegeven. Al onze desktops zijn zorgvuldig getest op de werking, kwaliteit- prijsverhouding. Kortom bij de Digiloods hechten wij waarde aan goed werkende producten. Digiloods staat bekend om zijn refurbished laptops, desktops, apple producten, monitoren en de all in one PC's. Naast het verkopen van deze producten, hebben we ook een breed assortiment in: harddisks, geheugen, moederborden, netwerkkaarten, processoren en televisies Phillips. Onze producten zijn voornamelijk gebruikt op de zakelijk markt. Hierdoor kunnen wij degelijke prijzen genereren ten opzichten van producten die nog niet zo lang op de markt zijn verschenen. Wij bieden refurbished producten aan voor alle gebruikers, zowel zakelijk als consumenten. Vandaag besteld = dezelfde dag verstuurd. Gratis verstuurd.