Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.