Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over RelexZ

RelexZ is al 20 jaar de leverancier van unieke massagestoelen. Van eigen merk "RelexZ" uit China en ook van sWerelds beste massagestoelen fabrikant "Family Inada" uit Japan, welke al bijna 60 jaar bestaat! Een goede aankoopbegeleiding vinden wij zeer belangrijk omdat een verkeerde keuze makkelijk gemaakt kan worden in deze tijd van de vele aanprijzingen en mega reclame op het internet. Test zoveel mogelijk stoelen om tot de juiste keuze te komen. Ons dringend advies is dan ook om niet simpelweg via internet te kopen. Kom naar onze private testruimte, eventueel ook in weekend of avond. Welkom! :-)