Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Langerak de Jong B.V.

Langerak de Jong is een servicegerichte groothandel in Zoetermeer. Onze specialisatie is de verkoop en verhuur van een nieuwe koffiemachine, ons eigen merk koffie Primo Bravo en kantinebenodigdheden. Klanten bestellen online in onze webshop. Langerak de Jong investeert in persoonlijke aandacht voor klanten en heeft een scherp oog voor het prijsbeleid. Daarnaast steken we tijd en energie in duurzaam ondernemen. Bijvoorbeeld voor een Gezonde Schoolkantine en extra aandacht voor duurzame producten. Denk hierbij aan fairtrade koffie van bijvoorbeeld Douwe Egberts, of een recyclebare Jura koffiemachine of Franke koffiemachine. Langerak de Jong is een familiebedrijf en is opgericht in 1923."