Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Toppik.nl

Toppik.nl is de officiële importeur van Toppik in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Toppik.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Toppik producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.