Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over speedmintonpoint

SpeedmintonPoint is de webshop van Speedminton® in Nederland. Wij zijn de specialist en leveren alles op het gebied van Speedminton®; Complete (familie)sets, wedstrijd rackets, speeders en diverse accessoires. Wij laten ook graag mensen zelf aan de slag door het geven van clinics. Wil je iets bijzonders organiseren dan kun je bij ons terecht voor Blackminton®.. Dat is Speedminton® maar dan in het donker..erg leuk om te doen. Wil je meer weten, kijk dan even op onze website speedmintonpoint.nl Speedminton® staat voor kwaliteit, duurzaamheid en sportiviteit. Veel plezier met Speedminton®!