Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Eleganza Schoenen B.V.

Eleganza is al sinds 1981 een bekend begrip van stijl en service. Met vestigingen in Utrecht en Hilversum, en een bloeiende online winkel, streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klantgemak, met snelle verzending en eenvoudig retourneren. Onze uitgebreide collectie omvat zorgvuldig geselecteerde designermerken die de verfijnde smaak van onze klanten weerspiegelen. Denk aan iconische namen zoals Acne Studios, Balenciaga, Dior, Filling Pieces, Givenchy, Isabel Marant en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een opvallend statement piece of iets alledaags chic, bij Eleganza vind je gegarandeerd wat je zoekt.