Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over VINQ.nl

Bij VINQ.nl is onze passie voor kwaliteit en stijl diepgeworteld in meer dan 40 jaar ervaring in de wereld van sokken, panty's, ondergoed, homewear en sport. Sinds ons partnerschap met het gerenommeerde beenmodemerk FALKE in 2011, zijn we uitgegroeid tot de eerste officiële FALKE Brandstore buiten Duitsland, een mijlpaal die ons verhaal van vakmanschap en toewijding illustreert. Als pioniers in online retail hebben we onze expertise vertaald naar een digitale ervaring, eerst als Falkewinkel.nl en vervolgens als VINQ.nl. Onze online aanwezigheid heeft ons in staat gesteld om een uitgebreid assortiment FALKE aan te bieden, met toevoegingen van topmerken zoals Mey ondergoed & homewear, SNURK, McAlson boxershorts en Injinji teensokken. Bij VINQ.nl draait alles om het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen comfort bieden, maar ook een weerspiegeling zijn van uw persoonlijke stijl en levensstijl. Van tijdloze klassiekers tot innovatieve nieuwkomers, we zijn er trots op een diverse selectie aan te bieden die voldoet aan de behoeften en verlangens van onze gewaardeerde klanten. Ontdek de perfecte balans tussen traditie en innovatie bij VINQ.nl je voelt dat het goed zit!