Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over VINQ.nl

VINQ.nl is de webshop met het grootste aanbod FALKE producten verstuurd vanuit Nederland. VINQ.nl is ontstaan vanuit een lange traditie in de verkoop van sokken, panty’s, sport en bodywear. Meer dan 30 jaar zijn wij als bedrijf al actief in deze branche. Enige jaren geleden zijn wij als winkel een partnerschap aangegaan met FALKE. Daarmee waren we de eerste officiele Brandstore buiten Duitsland. Eerst als www.falkewinkel.nl en nu als www.vinq.nl. Ons assortiment is de afgelopen periode uitgebreid met oa de merken Mey dames en heren ondermode, Laimböck dames en heren handschoenen en McAlson herenboxershorts.