Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Surprise kookgerei

Surprise kookgerei is sinds 2001 uw specialist in kookgerei en design cadeau artikelen, kook- en woon gerelateerd. Vanuit ons eigen magazijn in Roosendaal verzenden wij door geheel Nederland en België en adviseren u bij uw bezoek aan onze winkel. Surprise kookgerei is een MKB bedrijf en geen grote multinational, het bedrijf wordt gerund door 2 gepassioneerde ondernemers waardoor elke klant persoonlijk geholpen wordt en elke order met persoonlijke aandacht verwerkt wordt. Bij SURPRISE kookgerei vindt u alles op het gebied van keukenhulpen. Van aanzetstaal tot zoutstrooier van topkwaliteit en gerenommeerde merken. Uit ruim 25 jaar ervaring in luxe huishoudelijke artikelen, design, gedekte tafel, etaleren en demonstreren voor gerenommeerde merken is Surprise kookgerei ontstaan waarbij de passie voor heerlijk en vooral praktisch koken als leidraad dient.