Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Steenmarterverjagen.nl

Steenmarterverjagen.nl In 1982 zijn wij begonnen met dieren/ruiterspeciaalzaak Zeeman, een van de grootste dierenspeciaalzaken van Noord-holland. Na 25 jaar hebben hebben wij die verkocht en zijn verder gegaan met de webwinkel Dierenshop.nl die wij al gestart zijn in 2003. Door de jarenlange ervaring die wij hebben opgedaan in de branche kunnen wij u helpen met advies voor de juiste producten. Per 1-1-2017 hebben wij samenwerking met dieren/ruitersport Megastore bij Ruiter & Dier Zeeman, hier kunt u de producten bekijken afhalen en ook ruilen Bezoek deze winkel eens! Ruiter & Dier Zeeman Zandloper 9 1731 LM ,Winkel Wij hebben een uitgebreid assortiment producten, waarvan de meeste op voorraad. Wij proberen orders die voor 11.00 uur besteld en betaald zijn, die dag nog te verzenden. Mocht u niet tevreden zijn met onze producten, dan kunt u het terug sturen door middel van het kopen van een pakketzegel, wij storten dan het aankoopbedrag van uw product terug op uw rekening. Tevens is het mogelijk om de producten af te halen, en te ruilen.