Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.