Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over nieuweruitenwissers.nl

Bosch Aerotwin ruitenwissers voor uw auto koopt u eenvoudig online in onze gespecialiseerde webwinkel. Naast ruitenwissers voor de voorruit kunt u hier ook de bijbehorende Bosch achterwissers, ruitenwisserbladen en ruitenwisserrubbers bestellen. Alles met gratis verzending! Bovendien ontvangt u bij aankoop van elke tweede ruitenwisser € 5,- korting op uw gehele bestelling. Zo kunt u bijvoorbeeld voordelig een achterruitwisser erbij bestellen! Daarnaast hebben wij ook een ruim assortiment olie, koelvloeistof, ruitenvloeistof, autopoets producten en vele andere auto onderdelen! Kijk gerust rond in onze webshop!