Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.